8,kolo: FC Slovan Hlohovec - FK Levice 4:0

15.10.2011 16:52

Hned na začiatku by som Vám chcel pogratulovať k víťazstvu. Súper ma milo prekvapil a na to, koľkí su v tabuľke hrali veľmi dobre a o to viac ma teší, že sme sa svojou kvalitou presadili. Ako vidíte, nikto sa neporazí sám a musíte si každé víťazstvo vybojovať a zaslúžiť si ho. Ako Vám stále vravím, postavenie v tabuľke Vám nevyhrá zápas. Všetko sa ukáže na ihrisku, pretože sa začína od 0:0. Prvý polčas sa mi páčil, mohlo to byť lepšie, ale herne a prihrávky boli dobré. V druhom polčase akoby ste mysleli, že už sa nemôže nič stať a 15 minút sme nič neukázali. Na to si treba dávať pozor a hrať naplno v každej minúte zápasu. Takisto dať si záležať na premieňaní šancí, aj keď dnes by som povedal, že veľa z tých situácii boli riešené dobre, len brankár odchytal dobrý zapas.

 

Prajem pekný deň